آیا شما یک مدیر کسب و کار یک سازمان است که سرمایه گذاری کرده است به شدت شما فکر می کنم بیش از حد به شدت در یک سیستم CRM / SFA و مشکل خود شیطان گرفتن مردم به استفاده از آن؟ سپس این داستان ممکن است باز کردن چشم خود در چرا CRM با ارزش را به فروش حرفه ای است و نه فقط یک ابزار مدیریت کمک کند.
پوش بک از مردم بی رحم است. خرید و فروش مردم حساب کردن آن است همه بیش از حد سخت و استدلال می کنند به شدت که آن را در راه فروش می شود با اضافه کردن دولت بیشتر، به این معنی زمان کمتر در مقابل مشتریان.
شما مردم خدمات مشتریان ادعای آن را تخلیه در زمان و اثرات تعداد نمایش داده شد که آنها می توانند حل و فصل است. مردم مالی می گویند آن را در راه تعقیب بدهکاران می شود. چه خمره؛ یادداشت ها و کیفیت آن یادداشت که شما را به CRM امروز قرار دادن پرونده های انکار ناپذیر با زمان و یک تمبر تاریخ که شما ممکن است لازم باشد برای دفاع از کار خود را فردا هستند.
CRM است به مراتب بیشتر از یک ابزار فروش برای مدیران فروش به نگه داشتن چشم بر آنچه که مردم فروش خود را انجام می دهند.
در حرکت صعودی، برخی از پرسنل فروش های هوشمند خواهد شد CRM به عنوان شکارگاه خود را برای چشم انداز جدید و کسب و کار جدید استفاده کنید، برای آنها آن را به بهترین کمک های فروش آنها است. داشتن چشم انداز خود را در سیستم CRM حداقل بدان معنی است که آنها می توانند با دیگر فروشندگان در کسب و کار می شود آب پز.
همچنین، هنگامی که مردم خود را از نرم افزار CRM چیست استفاده درستی به این معنی که مالکیت معنوی همکاری شما را در خانه در مورد مشتریان و چشم انداز خود را نگه دارید حداقل است، دانش در مورد تعامل ناقص است و هیچ رابطه واقعی این است که آشکار اگر کسی به وجود در نرم افزار CRM چیست است.
بیش از ابزار مدیریت فروش
آن را دوست دارم یا نه، CRM است به مراتب بیشتر از یک ابزار فروش برای مدیران فروش به نگه داشتن چشم بر آنچه که مردم فروش خود را انجام می دهند. این یک مخزن برای اطلاعات ارزشمندی است که به شما می دهد یک نگاه در رابطه شما با مشتریان خود، در طول زمان است. اطلاعات با ارزش مکاتبات ایمیل، اطلاعات تماس در که تصمیم گیرندگان، تاثیرگذاران و در سوابق فعالیت های ساخته شده طی یک تماس تلفنی و یا یک قرار ملاقات است.
خدمات به مشتریان، امور مالی و عملیات همچنین می توانید از جزئیات مهم به CRM اضافه کنید، به مدیریت حساب یک تصویر لحظهای از حساب روز به روز، بر روی صفحه نمایش، و یا در یک I-پد یا دیگر دستگاه های تلفن همراه است.
بسیاری از زمینه های اضافی در CRM اجازه می دهد ورود و اطلاعات خاص مانند تولد و خارج از کار منافع پرسنل استراتژیک در سازمان مشتری خود را و چشم انداز وجود دارد. اگر این اطلاعات صحیح استفاده می شود و صمیمانه آن را می توانید رابطه به یک سطح کاملا جدید است.
چگونه من یک فوق العاده برای کاربران CRM برای دریافت کردن پایین نردبان لیگ فروش شد
پس چگونه کسب و کار به دور این نوع رفتار؟ مدیر فروش چه باید انجام دهید به نوبه خود CRM را به یک ابزار کسب و کار که به کسب و کار می افزاید: ارزش؟ من یک مشترک واقعی به عقیده زیر است: "اگر آن را در CRM نیست، آن اتفاق نمی افتد."
حرفه ای فروش من در یک درجه یک مخابراتی آغاز شده و من تا به حال بدترین قلمرو در جهان؛ به خوبی از آن پرتاب سکه بین داگ، که قلمرو شکل روستایی بود، و من بود.
انتظار در فروش است که یک مبتدی تا سه ماه امداد هدف که در آن به ساخت یک خط لوله است که شروع به میوه در روز اول از ماه چهارم. اگر در پایان ماه چهارم به هدف است پس از آن ملاقات یک بحث اتفاق می افتد و یک اخطار شفاهی به شما می شود با هیچ مشت کشیده تحویل داده است. ماه بعد، اگر شماره خود را انجام دهد آن را یک هشدار کتبی و رسمی است. پس از ماه آینده توسط یک هشدار دوم به نام سومین و آخرین. در اصل این یک چرخه شش ماه است که آنچه باید زنگ های هشدار را با تمام کارفرمایان حلقه زمانی که فرد از فروش آنها با توجه به استخدام تنها در شغل قبلی خود را برای تنها شش ماه بوده است.
زندگی من فروش زمانی که مدیر فروش پاره دیوار خاک و اجازه همه به شکار آزادانه در هر منطقه جغرافیایی یا عمودی ذخیره شده است. زمین بازی سطح بود، اما قوانین، البته، که در اطراف CRM ساخته شد وجود دارد. او با قانون 90 روز که اظهار داشت که آمد "اگر هیچ فعالیت بر روی یک چشم انداز در 90 روز وجود دارد و یک نفر دیگر فروش درخواست حساب، باید آن را تحویل." صرف نظر از اینکه نقل قول کرده اند اگر هیچ چیز در آنجا انجام شده است CRM را پس از آن هیچ تعامل است، اذعان داشت. من شکارچی شد بر اساس قانون "اگر آن را در CRM نیست، آن اتفاق نمی افتد." من به شهر رفت. من CRM بهتر از هر کسی در کسب و کار دانست و شکار برای کسب و کار خستگی ناپذیر. قانون 90 روز برای من یک "مروارید گیر" (زبان عامیانه تالار برای واقعا خوب) بود. همچنین خوب است برای کسب و کار بود چرا که شما دیگر نمی تواند به یک شود و فقط بر روی یک شمع از چشم انداز نشستن، شما هم اکنون به حال به عمل، و اضافه کردن فعالیت به CRM.
زندگی من فروش زمانی که مدیر فروش پاره دیوار خاک و اجازه همه به شکار آزادانه در هر منطقه جغرافیایی یا عمودی ذخیره شده است.
نرم افزار CRM چیست ناجی من بود. نه تنها آن را به من ارائه پلت فرم به معدن طلا آن را به من در تعدادی از موارد که در آن ادعا شده بود که نقاط عطف پروژه خاص بود برآورده نشده است را نجات داد: آنها مطمئن به حال، آنها در نرم افزار CRM چیست، زمان و تاریخ مهر شد. علاوه بر این آن را یک ابزار همکاری ارائه شده به طوری که من می تواند ببینید که چه پرسنل خدمات به مشتریان به مشتریان من صحبت می کردند در مورد؛ آن نیز به من نگاه مالی به طوری که ما می تواند همه مشاهده هر گونه مسائل پرداخت که خط نیست تا با ت های مالی ما وجود دارد.
یک چیز مهم دیگر اتفاق افتاده است که می تواند فاجعه بار بوده است. در آن روزها همه چیز اقامت در C من: // درایو و تمام ایمیل های در من پوشه چشم انداز اوراق بهادار. زمانی که کامپیوتر من به صفحه آبی مرگ رفت آن یک فاجعه کل نیست زیرا هر ایمیل مهم مشتری، پیشنهاد، سابقه تماس تلفنی و دیگر توجه داشته باشید قابل توجهی در CRM زندگی می کردند.
قوانین تعامل
CRM مخزن برای طلا است
فریاد گرفتن من از روز من در برطرف که من هنوز استفاده از امروز است "اگر آن را در CRM نیست، آن اتفاق نمی افتد." این است که نزدیک به عقیده من فروش تراز وسط قرار دارد، "اگر شما را شکار نمی، شما دان ' تی غذا خوردن. "قرار دهید هر دو با هم و شما باید یک پیشنهاد فروش قدرتمند است.
بنابراین آقای مدیر کسب و کار، CRM است شلاق مورد استفاده قرار گیرد به کتک زدن مردم فروش بلکه یک راه مهار، همکاری و اطلاعات استخراج مشتریان و چشم انداز خود را به ایجاد روابط قوی تر است. CRM همچنین سازمان شما فراهم می کند با زمان و تاریخ مهر، یادداشت های تاریخی جزئیات طول، عرض و عمق رابطه شما را با مشتریان خود داشته باشد.
نرم افزار CRM سیستمی برای پیاده سازی صحیح مشارکت در کارها
یک ,crm ,چشم ,های ,مردم ,کسب ,آن را ,خود را ,است که ,کسب و ,چشم انداز
درباره این سایت